رایموندرایموند، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رایموند کوچولو

آخ جون هندونه

1393/2/22 1:59
نویسنده : مادر تهمینه
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال شب یلدا رو خونه خودمون بودیم ومجبور شدیم امسال رو سه نفری در کنار هم بگذرونیم آخه شب یلدا وسط هفته بودو نتونستیم هشتپر بریم،البته بد هم نگذشت پدر همه چی خریده بودوقرار بود من کیک مدل هندونه و کلاه مدل هندونه وژله مدل هندونه و... رو درست کنم ولی من نتونستم به قولم عمل کنم و همه نقشه هام بهم خورد............

تو نمیگذاشتی حتی یک کار کوچیک هم انجام بدم همش گریه میکردی بده به من،آخرش هم دعوا مون میشد و..........

 

حتی از ترس تو نتونستم هندونه رو تزئین کنم پدرت هم هی میگفت  بی خیال بابا کسی نیست خودمونیم،

 

در عکسها می بینید چه سفره ی یلدای بیکلاسی داشتیم انشاالله سال دیگه که بزرگتر شدی جبران میکنم قوللللللللللللل میدم.

پسر گلم در حال بازی با فوتبال دستی تعجب

چه خوب اتاقتو مرتب نکردم...........

تمیزه پسرم نگران نباشبدبو

چند روزیه کارت شده ریختن پوشکها.............

کجا فرار میکنیترسو

رایموندو راتینا : کوچولوهای نازنین.بوسبوس

میخواستی خودتو پرت کنی .

زودی رفتی سراغ شکلات.............

خیلی کوچولوی پدر........خسیسچشمکچشمکچشمک

چون من نتونستم برات کلاه درست کنم پدرت خواست جبران کنه...............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)